Till Isabella i Thailand!

Hej Bella!
Hoppas du har det bra och hoppas att du läser detta!
Idag har det kommit lite snö och Ellen glänser med sitt nya smajl!
Vi sitter och "jobbar" med våran hemsida.  Hihi.
Det är med sorg jag ser Alexs sitta och jobba, även fast hon inte säger
det så vet jag att hon saknar dig.
Ellen har blivit så tyst, känner inte igen henne. Att du åkte iväg har tagit hårt på oss
alla. Anneli har inte ens kommit till skolan på två dagar. Hon säger att hon är sjuk,
men vet inte om jag  tror på det riktigt.

Jag försöker hålla stämningarna i topp men de är inte desamma utan dig!
Det har snart gått en vecka utan dig!    We miss you!

Vi kommer fortsätta att släppa ett underbart avsnitt av Sofies och Bellas decemberdagar
till minne av dig, Isabella Stenebäck!

Vi ses snart!

Med all kärlek,
din vän Sofie!

Kommentarer
Postat av: isabella

haahaha alskade van. jag har det bra med valdigt trakigt.. saknar er jatte mkt,

bara 3 veckor kvar tills vi ses sofie wiiie!

alexs vi ses snart =D

2008-12-10 @ 15:52:33
Postat av: ellen

så vi ses inte snart bell? :(

2008-12-10 @ 19:44:38
Postat av: ebba

sweet :)

2008-12-11 @ 11:11:53
URL: http://ebbawassman.blogg.se/
Postat av: isabella

de ar klart vi gor elli pelli =D pa nyar sa klart ;)

2008-12-11 @ 15:36:30
Postat av: Anonym

det ser jag framemot :)

förutom att du kommer vara svart, alldeles för svart!

2008-12-12 @ 21:50:00
Postat av: ellen

det ser jag framemot :)

förutom att du kommer vara svart, alldeles för svart!

2008-12-12 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0